Zapytanie ofertowe - zakup oraz wykonanie indywidualnej zabudowy stoiska targowego Plastpol 2022
1
ZAPYTANIE OFERTOWE
DATA UPUBLICZNIENIA 10 marca 2022 r.
Realizacja projektu:
?Internacjonalizacja przedsiębiorstwa poprzez udział w międzynarodowych targach branżowych?
w ramach RPO Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 EFRR,
dla osi priorytetowej:
III. Konkurencyjność MŚP
dla działania: 3.5. Umiędzynarodowienie gospodarki regionu
dla poddziałania: 3.5.3. Internacjonalizacja MŚP
Zamówienie udzielane w trybie określonym w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków.
Zamawiający:
ASTEN GROUP SP. Z O.O.
BÓR 77/81
42-202 CZESTOCHOWA
NIP 5732814733
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Kosowska
k.kosowska@astengroup.pl
tel: 606653320
Kody CPV dotyczące przedmiotu zamówienia:
? 39154000 - Sprzęt wystawowy
? 44200000 - Wyroby konstrukcyjne
? 79930000 - Specjalne usługi projektowe
? 79956000 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
PRZEDMIOT i SZCZEGÓŁY ZAMÓWIENIA
1. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z
zasadą konkurencyjności. Sposób ponoszenia wydatków zgodnie z zasadą uczciwej konkurencji.
2. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Wykonanie zabudowy stoiska targowego ? targi PLASTPOL 2022.
Tytuł projektu:
?Internacjonalizacja przedsiębiorstwa poprzez udział w międzynarodowych targach branżowych?
3. Określenie przedmiotu zamówienia:
2
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz wykonanie indywidualnej zabudowy stoiska targowego na
międzynarodowe wydarzenie wystawiennicze PLASTPOL 2022 odbywające się w terminie
(24-27/05/2022 Kielce).
Projekt współfinansowany przez UE ze środków RPO Województwa Śląskiego 2014-2020.
Celem zamówienia jest wybór docelowego dostawcy/wykonawcy projektu zabudowy stoiska
targowego w ramach projektu ?Internacjonalizacja przedsiębiorstwa poprzez udział w
międzynarodowych targach branżowych? oraz jego pełna realizacja na rzecz Asten Group Sp. z o.o.
zgodnie z określonymi warunkami w załączonej specyfikacji technicznej .
4. Ogólne warunki składania ofert
? Miejsce, termin składania ofert:
Termin składania ofert:
do godz 9:00 18/03/2022
Miejsce składania ofert pisemnych
Ofertę należy złożyć osobiście do godz 9:00 18/03/2022
Lub pocztą pod adresem:
Asten Group Sp. z o.o.
Bór 77/81
42-202 Częstochowa
(z datą wpływu nie późniejszą niż godz. 09:00 18/3/2022)
Miejsce składania ofert w formie elektronicznej:
Oferty w wersji elektronicznej (skan oryginału) należy wysyłać na adres e-mail osoby wskazanej do
kontaktu tj. k.kosowska@astengroup.pl
(z datą wpływu nie późniejszą niż godz 9:00 18/3/2022)
? Sposób przygotowania oferty:
a) Forma pisemna
Ofertę sporządzoną w języku polskim, należy umieścić w zamkniętej kopercie opisanej:
Nazwa i adres Zamawiającego, nazwa i adres oferenta, napis: ?Zabudowa stoiska targowego?,
b) Forma elektroniczna
Ofertą w formie elektronicznej jest oferta złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej. Oferta
elektroniczna winna być przygotowana tak jak oferta składana w formie pisemnej - skany
podpisanych dokumentów należy przesłać na adres mailowy Zamawiającego wskazany do
kontaktów w sprawie procedury zamówienia. W tytule maila powinna znaleźć się informacja o tym,
że mail zawiera ofertę na niniejsze zapytanie ofertowe ?Zabudowa stoiska targowego?.
5. Kompletna oferta musi zawierać:
3
? Formularz oferty napisany na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania
ofertowego
? Podpisane Oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do zapytania ofertowego
? Stosowne pełnomocnictwo ? w przypadku gdy ofertę podpisuje pełnomocnik - w przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zapytania ofertowego.
1. Oferty należy złożyć do godz 9:00 18/03/2022
2. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę
3. Brak możliwości składania ofert cząstkowych ani wariantowych
4. Oferta powinna być czytelnie wypełniona w j. polskim
5. Wszystkie załączniki muszą być podpisane zgodnie z dok. rejestrowymi
6. Nieprawdziwe inf. w ofercie, mogą mieć wpływ na jej odrzucenie
7. Koszt przygotowania i dostarczenia oferty pokrywa Oferent.
8. Oferty, jakie wpłyną po terminie, zostaną zwrócone do Oferentów bez ich oceny, jako
nieważne.
9. Termin związania z ofertą 90 dni.
6. Tryb rozpatrzenia ofert:
1. Oferty przedłożone w terminie zostaną przeanalizowane przez Zamawiającego w terminie 2 dni
roboczych od daty złożenia ofert.
2. Zamawiający w trakcie analizy ofert może wystąpić do Oferenta o dodatkowe wyjaśnienia lub
uzupełnienia, jeśli zawarte w ofercie informacje nie pozwolą na obiektywną ocenę oferty.
3. Po dokonaniu analizy ofert oraz rozpatrzeniu ? zgodnie z zasadą konkurencyjności ? przedłożonych
ofert, Zamawiający poinformuje Oferentów o wyborze najkorzystniejszej oferty lub poprzez
zamieszczenie w Bazie Konkurencyjności wyniku wyboru oferenta wskazując ofertę, która została
wybrana.
4. Jeśli wykonawca którego oferta wybrana uchyla się od wykonania zamówienia, zamawiający
może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich
ponownego badania i oceny.
5. Zamawiający, po prawidłowym wykonaniu przedmiotu zapytania ofertowego, powinien wystawić
fakturę.
6. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od podpisania umowy bez podania
przyczyny.
7. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej specyfikacji, jeżeli zmiany te
są dla Zamawiającego korzystne lub wynikły z okoliczności których nie można było przewidzieć.
7. Kryteria oceny ofert:
1. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferenta
wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie podlegają odrzuceniu, według następującego
kryterium:
4
a) Cena ? Ceny ofert netto (waga 100 % ) będą obliczone zgodnie z poniższym wzorem.
Cmin
C = ------------------- x 100
Cof
gdzie:
C ? oznacza ilość punktów uzyskanych w kryterium ?cena oferty netto?
CN ? cenę netto najtańszej z ofert.
Co ? cena netto ocenianej oferty.
3. Do oceny będą brane pod uwagę ceny oferty netto
4. Brak spełnienia któregokolwiek z warunków formalnych/merytorycznych dyskwalifikuje
otrzymaną ofertę
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
8. Inne istotne postanowienia
Jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzić będzie
wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z
wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającego z odrębnych przepisów, w
szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich
ofert, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień w określonym terminie dotyczących elementów
oferty mających wpływ na wysokość ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej
ceny, spoczywa na Wykonawcy/Dostawcy.
Zamawiający oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności
oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające
warunki wykonania zamówienia dostępne dla Wykonawcy, oryginalność projektu wykonawcy oraz
wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów. Zamawiający odrzuca ofertę
wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi
dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Niniejsze zapytanie oraz określone w nim warunki mogą być przez Zamawiającego zmienione lub
odwołane.
Zamawiający informuje, że w przypadku nieotrzymania minimum 1 ważnej oferty w terminie
określonym w pkt. II.3 niniejszego zapytania ofertowego, Zamawiający dokonuje wyboru dowolnego
Wykonawcy, który spełnia wszystkie kryteria i warunki określone w zapytaniu ofertowym.
Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty niezwłocznie powiadomi o tym fakcie
Wykonawców/Dostawców poprzez zamieszczenie informacji na odpowiedniej stronie internetowej.
Zamawiający informuje, iż obok formy pisemnej dopuszcza porozumiewanie się
z Dostawcami/Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo anulowania postępowania ofertowego bez podawania przyczyn.
9. Finansowanie projektu:
Zamawiający informuje, że projekt zamierza realizować z wykorzystaniem funduszy Unii Europejskiej
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
(Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego).
5
Wszelka korespondencja w formie pisemnej związana z przygotowaniem i złożeniem ofert musi być
doręczona do Zamawiającego zgodnie z warunkami pkt 4. Niniejszego zapytania ofertowego.
1. Zamawiający nie jest zobligowany do prowadzenia postępowania według ustawy o
zamówieniach publicznych.
Pytania techniczne należy kierować na adres e-mail : k.kosowska@astengroup.pl
Na pytania techniczne Zamawiający będzie udzielał odpowiedzi drogą mailową, pod warunkiem, że
pytania wpłyną nie później niż na 2 dni przed datą ostateczną złożenia ofert.
W sprawach formalnych należy kontaktować się z Panią Roksaną Zych? pod numerem telefonu tel.
343608877(w godz. 8:00-13:00) lub adresem mailowym r.zych@astengroup.pl
2. Jeżeli odpowiedzi na pytania lub zgłoszone problemy będą wiązały się ze zmianą warunków
zamówienia, wszyscy uczestnicy zapytania zostaną powiadomieni o zmianach.
10. Termin, miejsce wykonania zamówienia, gwarancja
Termin dostawy/wykonania - odbioru:
23/05/22 godz 16:00
Miejsce realizacji/dostawy:
TARGI KIELCE S.A.
ul. Zakładowa 1
25-672 Kielce
Województwo: świętokrzyskie
Powiat: kielecki
Miejscowość: 25-672 Kielce
Gwarancja:
Obejmuje cały czas trwania targów tj. 24-27/05/2022
11. Załączniki
1. Załącznik nr 1 Specyfikacja
2. Załącznik nr 2 Formularz oferty
3. Załącznik nr 3 Oświadczenie o braku powiązań pomiędzy podmiotami współpracującymi
ZAPYTANIE OFERTOWE
DATA UPUBLICZNIENIA 10 marca 2022 r.
Realizacja projektu:
?Internacjonalizacja przedsiębiorstwa poprzez udział w międzynarodowych targach branżowych?
w ramach RPO Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 EFRR,
dla osi priorytetowej:
III. Konkurencyjność MŚP
dla działania: 3.5. Umiędzynarodowienie gospodarki regionu
dla poddziałania: 3.5.3. Internacjonalizacja MŚP
Zamówienie udzielane w trybie określonym w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków.
Zamawiający:
ASTEN GROUP SP. Z O.O.
BÓR 77/81
42-202 CZESTOCHOWA
NIP 5732814733
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Kosowska
k.kosowska@astengroup.pl
tel: 606653320
Kody CPV dotyczące przedmiotu zamówienia:
? 39154000 - Sprzęt wystawowy
? 44200000 - Wyroby konstrukcyjne
? 79930000 - Specjalne usługi projektowe
? 79956000 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
PRZEDMIOT i SZCZEGÓŁY ZAMÓWIENIA
1. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z
zasadą konkurencyjności. Sposób ponoszenia wydatków zgodnie z zasadą uczciwej konkurencji.
2. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Wykonanie zabudowy stoiska targowego ? targi PLASTPOL 2022.
Tytuł projektu:
?Internacjonalizacja przedsiębiorstwa poprzez udział w międzynarodowych targach branżowych?
3. Określenie przedmiotu zamówienia:
2
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz wykonanie indywidualnej zabudowy stoiska targowego na
międzynarodowe wydarzenie wystawiennicze PLASTPOL 2022 odbywające się w terminie
(24-27/05/2022 Kielce).
Projekt współfinansowany przez UE ze środków RPO Województwa Śląskiego 2014-2020.
Celem zamówienia jest wybór docelowego dostawcy/wykonawcy projektu zabudowy stoiska
targowego w ramach projektu ?Internacjonalizacja przedsiębiorstwa poprzez udział w
międzynarodowych targach branżowych? oraz jego pełna realizacja na rzecz Asten Group Sp. z o.o.
zgodnie z określonymi warunkami w załączonej specyfikacji technicznej .
4. Ogólne warunki składania ofert
? Miejsce, termin składania ofert:
Termin składania ofert:
do godz 9:00 18/03/2022
Miejsce składania ofert pisemnych
Ofertę należy złożyć osobiście do godz 9:00 18/03/2022
Lub pocztą pod adresem:
Asten Group Sp. z o.o.
Bór 77/81
42-202 Częstochowa
(z datą wpływu nie późniejszą niż godz. 09:00 18/3/2022)
Miejsce składania ofert w formie elektronicznej:
Oferty w wersji elektronicznej (skan oryginału) należy wysyłać na adres e-mail osoby wskazanej do
kontaktu tj. k.kosowska@astengroup.pl
(z datą wpływu nie późniejszą niż godz 9:00 18/3/2022)
? Sposób przygotowania oferty:
a) Forma pisemna
Ofertę sporządzoną w języku polskim, należy umieścić w zamkniętej kopercie opisanej:
Nazwa i adres Zamawiającego, nazwa i adres oferenta, napis: ?Zabudowa stoiska targowego?,
b) Forma elektroniczna
Ofertą w formie elektronicznej jest oferta złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej. Oferta
elektroniczna winna być przygotowana tak jak oferta składana w formie pisemnej - skany
podpisanych dokumentów należy przesłać na adres mailowy Zamawiającego wskazany do
kontaktów w sprawie procedury zamówienia. W tytule maila powinna znaleźć się informacja o tym,
że mail zawiera ofertę na niniejsze zapytanie ofertowe ?Zabudowa stoiska targowego?.
5. Kompletna oferta musi zawierać:
3
? Formularz oferty napisany na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania
ofertowego
? Podpisane Oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do zapytania ofertowego
? Stosowne pełnomocnictwo ? w przypadku gdy ofertę podpisuje pełnomocnik - w przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zapytania ofertowego.
1. Oferty należy złożyć do godz 9:00 18/03/2022
2. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę
3. Brak możliwości składania ofert cząstkowych ani wariantowych
4. Oferta powinna być czytelnie wypełniona w j. polskim
5. Wszystkie załączniki muszą być podpisane zgodnie z dok. rejestrowymi
6. Nieprawdziwe inf. w ofercie, mogą mieć wpływ na jej odrzucenie
7. Koszt przygotowania i dostarczenia oferty pokrywa Oferent.
8. Oferty, jakie wpłyną po terminie, zostaną zwrócone do Oferentów bez ich oceny, jako
nieważne.
9. Termin związania z ofertą 90 dni.
6. Tryb rozpatrzenia ofert:
1. Oferty przedłożone w terminie zostaną przeanalizowane przez Zamawiającego w terminie 2 dni
roboczych od daty złożenia ofert.
2. Zamawiający w trakcie analizy ofert może wystąpić do Oferenta o dodatkowe wyjaśnienia lub
uzupełnienia, jeśli zawarte w ofercie informacje nie pozwolą na obiektywną ocenę oferty.
3. Po dokonaniu analizy ofert oraz rozpatrzeniu ? zgodnie z zasadą konkurencyjności ? przedłożonych
ofert, Zamawiający poinformuje Oferentów o wyborze najkorzystniejszej oferty lub poprzez
zamieszczenie w Bazie Konkurencyjności wyniku wyboru oferenta wskazując ofertę, która została
wybrana.
4. Jeśli wykonawca którego oferta wybrana uchyla się od wykonania zamówienia, zamawiający
może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich
ponownego badania i oceny.
5. Zamawiający, po prawidłowym wykonaniu przedmiotu zapytania ofertowego, powinien wystawić
fakturę.
6. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od podpisania umowy bez podania
przyczyny.
7. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej specyfikacji, jeżeli zmiany te
są dla Zamawiającego korzystne lub wynikły z okoliczności których nie można było przewidzieć.
7. Kryteria oceny ofert:
1. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferenta
wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie podlegają odrzuceniu, według następującego
kryterium:
4
a) Cena ? Ceny ofert netto (waga 100 % ) będą obliczone zgodnie z poniższym wzorem.
Cmin
C = ------------------- x 100
Cof
gdzie:
C ? oznacza ilość punktów uzyskanych w kryterium ?cena oferty netto?
CN ? cenę netto najtańszej z ofert.
Co ? cena netto ocenianej oferty.
3. Do oceny będą brane pod uwagę ceny oferty netto
4. Brak spełnienia któregokolwiek z warunków formalnych/merytorycznych dyskwalifikuje
otrzymaną ofertę
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
8. Inne istotne postanowienia
Jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzić będzie
wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z
wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającego z odrębnych przepisów, w
szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich
ofert, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień w określonym terminie dotyczących elementów
oferty mających wpływ na wysokość ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej
ceny, spoczywa na Wykonawcy/Dostawcy.
Zamawiający oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności
oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające
warunki wykonania zamówienia dostępne dla Wykonawcy, oryginalność projektu wykonawcy oraz
wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów. Zamawiający odrzuca ofertę
wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi
dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Niniejsze zapytanie oraz określone w nim warunki mogą być przez Zamawiającego zmienione lub
odwołane.
Zamawiający informuje, że w przypadku nieotrzymania minimum 1 ważnej oferty w terminie
określonym w pkt. II.3 niniejszego zapytania ofertowego, Zamawiający dokonuje wyboru dowolnego
Wykonawcy, który spełnia wszystkie kryteria i warunki określone w zapytaniu ofertowym.
Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty niezwłocznie powiadomi o tym fakcie
Wykonawców/Dostawców poprzez zamieszczenie informacji na odpowiedniej stronie internetowej.
Zamawiający informuje, iż obok formy pisemnej dopuszcza porozumiewanie się
z Dostawcami/Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo anulowania postępowania ofertowego bez podawania przyczyn.
9. Finansowanie projektu:
Zamawiający informuje, że projekt zamierza realizować z wykorzystaniem funduszy Unii Europejskiej
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
(Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego).
5
Wszelka korespondencja w formie pisemnej związana z przygotowaniem i złożeniem ofert musi być
doręczona do Zamawiającego zgodnie z warunkami pkt 4. Niniejszego zapytania ofertowego.
1. Zamawiający nie jest zobligowany do prowadzenia postępowania według ustawy o
zamówieniach publicznych.
Pytania techniczne należy kierować na adres e-mail : k.kosowska@astengroup.pl
Na pytania techniczne Zamawiający będzie udzielał odpowiedzi drogą mailową, pod warunkiem, że
pytania wpłyną nie później niż na 2 dni przed datą ostateczną złożenia ofert.
W sprawach formalnych należy kontaktować się z Panią Roksaną Zych? pod numerem telefonu tel.
343608877(w godz. 8:00-13:00) lub adresem mailowym r.zych@astengroup.pl
2. Jeżeli odpowiedzi na pytania lub zgłoszone problemy będą wiązały się ze zmianą warunków
zamówienia, wszyscy uczestnicy zapytania zostaną powiadomieni o zmianach.
10. Termin, miejsce wykonania zamówienia, gwarancja
Termin dostawy/wykonania - odbioru:
23/05/22 godz 16:00
Miejsce realizacji/dostawy:
TARGI KIELCE S.A.
ul. Zakładowa 1
25-672 Kielce
Województwo: świętokrzyskie
Powiat: kielecki
Miejscowość: 25-672 Kielce
Gwarancja:
Obejmuje cały czas trwania targów tj. 24-27/05/2022
11. Załączniki
1. Załącznik nr 1 Specyfikacja
2. Załącznik nr 2 Formularz oferty
3. Załącznik nr 3 Oświadczenie o braku powiązań pomiędzy podmiotami współpracującymi